Оновлено порядок ідентифікації платників податків в Е-кабінеті

Оновлено порядок ідентифікації платників податків в Е-кабінеті

Мінфін наказом від 20.06.2019 р № 266 відкоригував Порядок функціонування електронного кабінету.
Згідно з внесеними змінами:


доступ до відкритої (загальнодоступною) частини Електронного кабінету матимуть всі користувачі без використання електронних довірчих послуг;
доступ до приватної частини (особистого кабінету) надається користувачам після проходження електронної ідентифікації за допомогою інтегрованої системи електронної ідентифікації та відповідно до вимог Закону України від 05.10.2017 р № 2155-VIII "Про електронні довірчих послуги", Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності, затвердженого постановою КМУ від 19.09.2018 р № 749;
платник податків має право в будь-який момент відмовитися від електронної форми взаємодії з контролюючим органом. Для цього йому необхідно направити повідомлення про відмову через Електронний кабінет по формі заяви про припинення дії договору про визнання електронних документів.
Крім того в новій редакції затверджено форми повідомлення:
про помилку, що виникла під час роботи в інформаційно-телекомунікаційній системі "Електронний кабінет";
про результати обробки помилки, що виникла під час роботи в інформаційно-телекомунікаційній системі "Електронний кабінет".